пятница, 11 января 2019 г.

Модуль 7-8



Для мене день був напружений через велику кількість інформації. Я навчилася писати коментарі, створювати учнівську роботу у вигляді презентації. Мені дуже сподобалась робота з оцінюванням учнівських робіт, сподобалась робота з бібліотекою оцінювання.Та все ж я не справилась повністю з презентацією, яку потрібно допрацювати (створити діаграму).


  Я всім дякую за співпрацю, бажаю сил та натхнення.


  Мої дорогі  колеги! Ваша підтримка допомогла  мені "взяти себе в рученята" і я закінчила уже створення діаграми. Дякую Всім! Всім!Всім!
                                                                             

                            Час     20 : 50

5 комментариев:

  1. Пані Тамаро! Не "святі горшки ліплять"! Я впевнена, що у Вас все вийде, адже Ви ,якщо беретеся за роботу , то робите її якнайкраще. Будемо продовжувати вчитися далі. Успіхів!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Лесю, дякую за підтримку. Тілька Ваші добрі слова дають поштовх до творчості.

      Удалить
  2. Головним є те, що ви дізналися та навчилися проводити оцінювання учнів незалежно від форм роботи! Ваші незначні недоопрацювання не завадять вам мати успіх у майбутньому. Вірте у себе і все буде!

    ОтветитьУдалить
  3. Мої вітання, пані Лесю, дякую! Тільки підтримка та робота в команді додає віри у свої сили. Вам успіхів!

    ОтветитьУдалить
  4. п. Тамаро, в тебе ду-у-уже багато наполегливості та терпіння, тому, я переконана, що ти справишся, потрібно лише посміхнутись. Удачі взавтра!

    ОтветитьУдалить

Рефлексія 9-10-11 День пройшов вдало, а тому що все почалося з гри "Бібіті-бібіті-бом. "А в народі кажуть, " як зустрінеш ...