четверг, 10 января 2019 г.

Модуль 4-5




      Сьогодні день для мене пройшов вдало. На занятті я навчилася створювати ЗХД - таблиці, познайомилася з створенням організаційної діаграми. Я прослухала інструкцію про авторські права та критичне оцінювання ресурсів інтернету. Я добре зрозуміла та навчилася створювати опитувальник для учнів (батьків) та створення презентації для учнів.

  Та все ж мені потрібно гарно опрацювати матеріали про авторське право та критичне оцінювання. Дуже подобається мені оригінальне проведення ранкової зарядки та об'єднання у малі групи.
Всім учасникам бажаю невичерпної енергії, здоров'я та спокійної ночі!

2 комментария:

  1. Я вважаю, що ти сьогодні вдало провела день, тому що багато пізнала нового корисного матеріалу. Бажаю опримізму і на наступні 2 дні

    ОтветитьУдалить
  2. Ваша рефлексія сподобалася мені не тільки тим, що в кожному реченні ви використовуєте "я, мені", а й тим, що оцінили свої успіхи та звернули увагу на те, що потрібно доопрацювати. Дякую за побажання! Вам також бажаю втілення всіх планів та успішного створення портфоліо. Повністю з вами згодна, швидкий темп та великий обсяг матеріалу, який ми опановуємо, "розбавляють" елементи гри, заохоченння, парної та групової роботи. Це робить навчання цікавішим, ефективнішим та невимушеним.

    ОтветитьУдалить

Рефлексія 9-10-11 День пройшов вдало, а тому що все почалося з гри "Бібіті-бібіті-бом. "А в народі кажуть, " як зустрінеш ...